2023 оны гүйцэтгэлийн төлөвлөгөөний тайлан

108

 

САНХҮҮГИЙН ХЯНАЛТ, ДОТООД АУДИТЫН АЛБАНЫ 2023 ОНЫ ЭХНИЙ ХАГАС ЖИЛИЙН

ГҮЙЦЭТГЭЛИЙН ТӨЛӨВЛӨГӨӨНИЙ ТАЙЛАН

2023 оны 06 дугаар сарын 13ы өдөр.

Д/д

Стратеги төлөвлөгөө болон үндэслэж байгаа бусад бодлогын баримт бичиг, хууль тогтоомж

Төсөв

Шалгуур үзүүлэлт

Суурь түвшин

Зорилтот түвшин

Хүрсэн түвшин

буюу хэрэгжилт

/хүрээгүй бол тайлбар/

Гүйцэтгэлийн

хувь

Хагас жил

Бүтэн жил

НЭГ. СТРАТЕГИ БОЛОН БОДЛОГЫН БАРИМТ БИЧИГТ ТУСГАГДСАН ЗОРИЛТ

Стратеги төлөвлөгөөний зорилго 1: Эрсдлээс урьдчилан сэргийлэх чиглэлээр байгууллагын үйл ажиллагааг сайжруулахад дэмжлэг үзүүлэх, төсвийн сахилга батыг сайжруулах, үр ашиггүй зардлыг багасган хэмнэлтийг эрхэмлэх, төсөв санхүүгийн ил тод байдлыг сайжруулах

1.1

Зорилт-1: Эрсдлээс урьдчилан сэргийлэх арга замыг авч хэрэгжүүлэх:

232.482,6

Байгууллагын тоо:

36

25

20

Эрсдлээс урьчилан сэргийлэх зорилгоор гадагшаа чиглэсэн 2 сургалтыг 3 сумдад болон албан байгууллагатаа хийж нийт 20 албан хаагч хамрагдсан, зөвлөн туслах үйлчилгээг давхардсан тоогоор 30 байгууллагын 70 албан хаагчдад үзүүлсэн. Байгууллагын дотоод сургалтыг 1 удаа хийсэн, сургалтанд албан хаагчид бүгд хамрагдсан.

100

Хүний тоо:

72

50

40

сургалтын тоо:

2

1

1

1.1.1

Зөвлөн туслах үйлчилгээг үзүүлж, үр дүнг тайлагнах

Байгууллагын тоо:

36

25

20

Давхардсан тоогоор 30 байгууллагын 70 албан хаагчдад зөвлөн туслах үйлчилгээг хүргэж ажиллалаа.

Үр дүн: Зөвлөн туслах үйлчилгээ авсан иргэдийн тоо өмнөх оны мөн үеэс 100%-иар өссөн.

100

Хүний тоо:

72

50

40

1.1.2

Төсвийн шууд захирагчийн дотоод хяналтын ажилтнууд, болон санхүүгийн ажилтнуудад сургалт сурталчилгаа зохион байгуулах

Дотоод хяналтын сургалтын тоо:

1

1

2023 оны эхний хагас жилийн байдлаар 3 сумын ЗДТГ-ын 15 санхүүгийн ажилтнуудад шилэн дансны шинэ сайтад мэдээлэл оруулах талаар сургалт хийж, зөвлөгөө өгсөн. Мөн өөрийн байгууллага дээрээ тайлант хугацаанд шинээр томилогдсон нягтлан бодогч нарт болон байгууллагын захиалгаар шилэн дансны тухай хуулийн хэрэгжилтээр сургалт зохион байгуулсан. Тус сургалтанд 5 нягтлан бодогч хамрагдсан. Байгууллагын дотоод хяналтын сургалтыг 2023 оны 04 дүгээр сарын 13-ны өдөр зохион байгуулсан

Үр дүн: Шилэн дансны мэдээ оруулалт оны эхэнд 87,5 хувь байснаас 95,3 хувь болж өссөн.

100

Санхүүгийн сургалтын тоо:

1

1

1.1.3

Дотоод аудит, санхүүгийн хяналт, эрсдэлийн удирдлагын ойлголт, түүний ач холбогдол, үр дүнг олон нийтэд таниулан сурталчлах

Зохион байгуулсан ажлын тоо:

4

4

Дотоод аудит, санхүүгийн хяналт шалгалт болон шилэн дансны тухай хуулийн хэрэгжилтийн талаар шалгалтанд хамрагдсан 30 байгууллагын 70 албан тушаалтнуудад дотоод мэдээллийн цаг буюу дотоод аудит, санхүүгийн хяналт, эрсдлийн удирдлагын ойлголт, түүний ач холбогдлын талаар тогтмол мэдээлэл өгч ажилласан. Мөн төлөвлөгөөт хяналт шалгалтад хамрагдсан 6 байгууллагын эрсдлийн түвшинг тодорхойлсон.

Үр дүн: Тайлант хугацаанд дотоод аудит хийгдэж эхэлсэн.

100

1.2

Зорилт-2: Хяналт шалгалтын төлөвлөлтийг зохистой хийх

232.482,6

Дотоод аудит хийсэн байгууллагын тоо:

8

10

7

Дотоод аудитыг 3 байгууллагад хийж 46.122,3мянган төгрөгийн зөвлөмж өгч хэрэгжилтийг хангуулж ажилласан.

Санхүүгийн хяналт шалгалтыг төлөвлөгөөт 5, төлөвлөгөөт бус 2 байгууллагад нийт 7байгууллагад хийж 233.156,8  мянган төгрөгийн зөрчил илрүүлснээс 1.693,9 мянган төгрөгийг орон нутгийн орлого болгуулахаар, 7.212,2 мянган төгрөгийг хувь хүнд нь буцаан олгуулахаар, улсын төсөвт төвлөрүүлэхээр 12.016,8 мянган төгрөг нийт 20.922,9 мянган төгрөгийн улсын ахлах байцаагчийн нөхөн төлбөрийн акт тогтоож 18.971,3 мянган төгрөгийг зөрчилийг хуулийн байгууллагаар шийдвэрлүүлэхээр шилжүүлсэн. Мөн 4.569,8 мянган төгрөгийн зөрчлийг арилгуулахаар хугацаатай албан шаардлага хүргүүлж, 188.692,8мянган төгрөгийн зөрчилийг арилгуулахаар зөвлөмж өгч ажиллалаа.

Дотоод аудитын хорооны хурлыг 1 удаа хийж хийсэн хяналт шалгалт, дотоод аудитын дүнг хэлэлцүүлж батлуулсан.

Төлөвлөгөөт санхүүгийн хяналт шалгалтанд хамрагдсан 4 байгууллага, дотоод аудит хийсэн 3 байгууллага нийт 7 байгууллагад эрсдлийг тодорхойлон тандалт судалгаа хийсэн. Эдгээр байгууллагаас Их эрсдэлтэй-1, Дунд эрсдэлтэй-5, Бага эрсдэлтэй-1

92

Зөвлөмжийн хэрэгжилт:

100

100

Санхүүгийн хяналт шалгалтын тоо:

23

10

7

Актын барагдуулалтын хувь:

86

90

90

Дотоод аудитын хорооны хурлын тоо:

2

2

2

Хурлаар хэлэлцүүлсэн хяналт шалгалтын тоо

23

20

14

Тандалт судалгаа хийсэн байгууллагын тоо:

23

18

Мэдээллийн санд оруулсан байгууллагын тоо:

17

20

14

1.2.1

Дотоод /Санхүүгийн, нийцлийн, гүйцэтгэлийн/ аудитыг хийж хэрэгжилтийг тайлагнах

Дотоод аудит хийсэн байгууллагын тоо:

8

10

7

Эхний хагас жилийн байдлаар 10 дотоод аудит хийхээр төлөвлөснөөс 3  дотоод аудит хийж 46.122,3 мянган төгрөгийн зөрчил илрүүлж, зөрчлийг арилгуулахаар зөвлөмж өгч ажиллалаа. 5.709,1 мянган төгрөгийн зөрчлийг арилгуулсан, 40.813,2 мянган төгрөгийн зөвлөмжийн биелэлтийг хангуулах хугацаа болоогүй байна. Тайлант хугацаанд дотоод аудитын төлөвлөгөөг 2 дотоод аудитор хийхээр төлөвлөсөн боловч 1 сул орон тоо нөхөгдөөгүй тул төлөвлөгөөт дотоод аудит тасалдсан. Одоогийн байдлаар Сүмбэр сумын 5, 6 дугаар цэцэрлэгүүдэд дотоод аудит хийгдэж байна. Ажлын явц 10-85 хувь.

Үр дүн: эрсдлээс урьдчилан сэргийлж 5.309,1мянган төгрөгийн зөрчлийг арилгуулан, тухайнбайгууллагын төсөвт төвлөрүүлсэн.

70

Зөвлөмжийн хэрэгжилт

100

100

1.2.2

Санхүүгийн төлөвлөгөөт хяналт шалгалт хийх

Санхүүгийн хяналт шалгалтын тоо:

23

10

7

Санхүүгийн хяналт шалгалтыг төлөвлөгөөт 5, төлөвлөгөөт бус 2 байгууллагад нийт 7 байгууллагад хийж 233.156,8  мянган төгрөгийн зөрчил илрүүлснээс 1.693,9 мянган төгрөгийг орон нутгийн орлого болгуулахаар, 7.212,2 мянган төгрөгийг хувь хүнд нь буцаан олгуулахаар, улсын төсөвт төвлөрүүлэхээр 12.016,8 мянган төгрөг нийт 20.922,9 мянган төгрөгийн улсын ахлах байцаагчийн нөхөн төлбөрийн акт тогтоож 18.971,3 мянган төгрөгийг зөрчилийг хуулийн байгууллагаар шийдвэрлүүлэхээр шилжүүлсэн. Мөн 4.569,8 мянган төгрөгийн зөрчлийг арилгуулахаар хугацаатай албан шаардлага хүргүүлж, 188.692,8 мянган төгрөгийн зөрчилийг арилгуулахаар зөвлөмж өгч ажиллалаа. Одоогоор Баянтал, Шивээговь ЗДТГ-уудын санхүүгийн баримтанд  хяналт шалгалт хийгдэж байна. Шалгалтын явц 10-70 хувьтай үргэлжилж байна.  

Үр дүн: Актын барагдуулалт 39,3 хувь. Нийт тогтоосон нөхөн төлбөрийн актаас 7.212,2 мянган төгрөгийн акт барагдсан, 1.001,9 мянган төгрөгийн актын барагдуулах хугацаа нь болоогүй байна.

70

Актын барагдуулалтын хувь:

86

90

90

1.2.3

Хяналт шалгалтын дүнг дотоод аудитын хорооны хурлаар хэлэлцүүлэх

Дотоод аудитын хорооны хурлын тоо

2

2

2

Төлөвлөгөөт болон төлөвлөгөөт бус 7 шалгалтын дүн, 2 дотоод аудитын дүгнэлтийг аймгийн Дотоод аудитын хорооны хуралд тайлагнан, хэлэлцүүлсэн.

Үр дүн: Хорооны гишүүд манай байгууллагын үйл ажиллагааны талаар мэдээлэлтэй болж, хорооны хурлын шийдвэрээр Нийгмийн даатгалын хэлтсийн 1.673,1 мянган төгрөгийн актыг, актын дүнгээс хасч шийдвэрлэсэн.

100

Хурлаар хэлэлцүүлсэн хяналт шалгалтын тоо

23

20

14

1.2.4

Эрсдлийг тодорхойлох зорилгоор тандалт, судалгаа хийх

Тандалт судалгаа хийсэн байгууллагын тоо:

23

18

Төлөвлөгөөт санхүүгийн хяналт шалгалтанд хамрагдсан 5 байгууллага, дотоод аудит хийсэн 3 байгууллага нийт 8 байгууллагад эрсдлийг тодорхойлон тандалт судалгаа хийсэн. Эдгээр байгууллагаас Их эрсдэлтэй-1, Дунд эрсдэлтэй-5, Бага эрсдэлтэй-2

Үр дүн: Дараа оны хяналт шалгалтын төлөвлөлт хийхэд суурь үзүүлэлт болно

100

Эрсдлийн түвшин

18

1.2.5

Хяналт шалгалтад хамрагдсан байгууллагуудад эрсдлийн үнэлгээг хийж, нэгдсэн мэдээллийн санд оруулах

Мэдээллийн санд оруулсан байгууллагын тоо:

17

20

14

Төлөвлөгөөт санхүүгийн хяналт шалгалтанд хамрагдсан 5 байгууллага, дотоод аудит хийсэн 3 байгууллага нийт 8 байгууллагад эрсдлийг тодорхойлон тандалт судалгаа хийсэн. Эдгээр байгууллагаас Их эрсдэлтэй-1, Дунд эрсдэлтэй-5, Бага эрсдэлтэй-2. Эрсдлийг тодорхойлохоор 2хяналт шалгалт, 2 дотоод аудит хийгдэж байна. Шалгалтын  явц 10-70 хувьтай байна.

Үр дүн: Тайлант хугацаанд өмнө нь шалгалтанд хамрагдаж байгаагүй 1 байгууллагыг хамруулж эрсдлийг тодорхойлон, эрсдлийн мэдээллийн санг баяжуулсан.

100

Эрсдлийн үнэлгээ хийсэн байгууллагын тоо, үзүүлэлт

20

14

ХОЁР. ТӨРИЙН ҮЙЛЧИЛГЭЭНИЙ ЧАНАР, ХҮРТЭЭМЖИЙГ САЙЖРУУЛАХ ЗОРИЛТ

2.1

Зорилт-1: Хууль, дүрэм, журам, заавар, холбогдох баримт бичгийн хэрэгжилтийг хангуулах

232.482,6

Шилэн дансны хуулийн хэрэгжилтийн хувь

90,1

100

100

тайлант хугацаанд хуулийн хэрэгжилтийг хангуулах үүднээс сар бүр 6 байгууллагын үйл ажиллагаатай холбоотой баримт материалд нэг бүрчлэн хяналт шалгалт хийж байна. Хуулийн хэрэгжилт хангалтгүй байсан мэдээллээ хугацаанд нь байршуулаагүй давхардсан тоогоор 36 байгууллагад албан тоот хүргүүлж биелэлтийг 100 хувь хангуулан ажилласан. Шилэн дансны хуулийн хэрэгжилт 95,3 хувь.

1 иргэнээс өргөдөл гомдол ирснийг хуулийн дагуу буцаасан.

97,2

Хяналт шалгалтанд хамрагдсан байгууллагын тоо

36

25

17

Илэрсэн зөрчил дутагдлыг арилгуулсан байгууллагын тоо

Өргөдөл гомдлын тоо:

Шийдвэрлэлтийн хувь

2.1.1

Төсвийн ерөнхийлөн захирагчийн эрхлэх асуудлын хүрээний төсвийн, төрийн болон орон нутгийн өмчит байгууллагын шилэн дансны цахим хуудсанд хяналт шалгалт хийж, илэрсэн зөрчил дутагдлыг арилгуулах

Хугацаандаа оруулсан мэдээллийн хувь

90,1

100

100

Шилэн дансны тухай хуулийн хэрэгжилтийг ханган ажиллах зорилгоор орон нутгийн төсөвт байгууллагууд, ОНӨААҮГ, сан, орон нутгаас тогтмол авч буй сургууль, цэцэрлэгүүд гэсэн нийт 43 байгууллагын шилэн дансны цахим хуудсанд хяналт шалгалтыг сар бүр тогтмол хийж байна. Тайлант хугацаанд Шилэн дансны тухай хуулийн 8 дугаар зүйлийн хэрэгжилт 95.3 хувь байна.

Мөн тайлант хугацаанд хуулийн хэрэгжилтийг хангуулах үүднээс сар бүр 6 байгууллагын үйл ажиллагаатай холбоотой баримт материалд нэг бүрчлэн хяналт шалгалт хийж байна. Хуулийн хэрэгжилт хангалтгүй байсан мэдээллээ хугацаанд нь байршуулаагүй давхардсан тоогоор 36 байгууллагад албан тоот хүргүүлж биелэлтийг 100 хувь хангуулан ажилласан.

Үр дүн: Шилэн дансны тухай хуулийн хэрэгжилт өмнөх оны мөн үед 94,8 хувьтай байсан ба тайлант хугацаанд 95,3 хувь болж 0.5 хувиарөссөн.  Энэ оны эхний сард шилэн дансны хуулийн хэрэгжилт 87,3 хувьтай байсан ба манай байгууллагаас, 3 сумдад биечлэн очиж сургалт зохион байгуулж, өөрийн байранд шинээр томилогдсон 5 нягтлан бодогч нарт биечлэн сургалт хийсэн, мөн сар бүрийн хяналтыг тогтмол үр дүнтэй хийснээр одоогийн байдлаар хуулийн хэрэгжилт 95,3 хувьтай болсон. Цаашид аймгийн Төрийн аудитын газраас хийсэн санхүүгийн тайлангийн аудитаар илэрсэн шилэн дансны зөрчлийг дахин гаргуулахгүй байхаар төлөвлөгөө боловсруулан, ажиллаж эхэллээ.

91,5

Хяналт шалгалтанд хамрагдсан байгууллагын тоо

36

25

17

Илэрсэн зөрчил дутагдлыг арилгуулсан байгууллагын тоо

36

2.1.2

Байгууллага иргэдээс ирүүлсэн санал, хүсэлт,  өргөдлийг шийдвэрлэх

Өргөдөл гомдлын тоо:

1

Тайлант хугацаанд 1 иргэнээс өргөдөл гомдол ирснийг хуулийн дагуу буцаасан.

100

Шийдвэрлэлтийн хувь

100

100

100

2.1.3

Төрийн байгууллагуудтай  хамтран ажиллах

Байгууллагын тоо

Аймгийн Прокурорын газартай 2021 оноос эхлэн хамтран ажиллаж байна. Тайлант хугацаанд хугацаа хэтэрсэн акт, нөхөн төлбөр байхгүй.

Үр дүн: Төрийн байгууллагын хамтын ажиллагаа сайжирч төрд учирсан хохирлын хэмжээ буурна.

100

Шийдвэрлэсэн асуудлын хувь

100

100

ГУРАВ. ХУУЛИАР ОЛГОСОН НИЙТЛЭГ ЧИГ ҮҮРГИЙГ ХЭРЭГЖҮҮЛЭХ ЗОРИЛТ

Стратеги төлөвлөгөөний зорилго-2: Байгууллагын дотоод үйл ажиллагаа хүний нөөцийг хөгжүүлэх

3.1

Зорилт-1: Төрийн албан хаагчдын нийгмийн баталгаа хөтөлбөрийг хэрэгжүүлэх, тогтвортой мэргэшсэн боловсон хүчнийг бий болгох

232.482,6

Арга хэмжээний дундаж хувь

100

100

Тайлант хугацаанд нийт 121,8 сая төгрөгийн  төсөв батлагдсанаас 92,7 сая төгрөгийг цалин хөлс, шагнал, урамшуулалд зарцуулахаар төсөвлөгдсөн бөгөөд гүйцэтгэлээр 74,0 хувийг нь зарцуулаад байна. Ажилчдын мэргэшил мэдлэгийг дээшлүүлэх зорилгоор мэргэшүүлэх сургалт-4, цахим сургалт-7, ажлын байран дахь цахим сургалт-1 нийт 12 сургалтанд хамруулсан.

92,5

3.1.1

Албан хаагчдын нийгмийн баталгааг хангах, тэдгээрийг тогтвор суурьшилтай ажиллуулахад дэмжлэг үзүүлэх

Төрийн албан хаагчийн сургалтын хөтөлбөрийн хэрэгжилтийн хувь /Хавсралт №1/

    100

100

Тайлант хугацаанд нийт 121,8 сая төгрөгийн  төсөв батлагдсанаас 92,7 сая төгрөгийг цалин хөлс, шагнал, урамшуулалд зарцуулахаар төсөвлөгдсөн бөгөөд гүйцэтгэлээр 74,0 хувийг нь зарцуулаад байна.

Ажилчдын ажиллах нөхцөл, нийгмийн баталгааг хангах үүднээс 7,6 сая төгрөгийн тоног төхөөрөмж, эд хогшил худалдан авсан мөн дахин нэг өрөө нэмж тохижуулан ажилчдын ажиллах орчин нөхцөлийг сайжруулсан.

100

Төрийн албан хаагчийн нийгмийн баталгааг хангах хөтөлбөрийн хэрэгжилтийн хувь /Хавсралт №1/

    100

100

3.1.2

Албан хаагчдын эрх зүйн боловсролд зориулсан сургалт, сурталчилгааны ажлыг зохион байгуулах

Зохион байгуулсан эрх зүйн сургалтын тоо

21

3

2

Албаны дарга Н.Алтанцэцэг, санхүүгийн хяналт шалгалтын улсын ахлах байцаагч , дотоод аудитор Л.Одонтуяа, санхүүгийн хяналт шалгалтын улсын байцаагч, дотоод аудитор Э.Цэлмэгбаяр, дотоод аудитор Г.Насанжаргал нарыг ММДАИнститутээс зохион байгуулж буй “Мэргэшсэн дотоод аудитор”-ын эрх олгох сургалтанд хамруулж, сургалтын төлбөрт 1,5 сая төгрөгийг байгууллагын төсвөөс зарцуулсан. Дээрх ажилчид нь сургалтандаа идэвхитэй хамрагдан, шалгалтаа амжилттай өгч “Мэргэшсэн дотоод аудитор” цолтой болсон.

Үр дүн: 4 ажилтан “Мэргэшсэн дотоод аудитор” цолтой болсон.

100

 

Хамрагдсан албан хаагчдын тоо

4

3.1.3

Байгууллагууд албан ёсны цахим хуудсанд Нийтийн мэдээллийн ил тод байдлын тухай хуулийн 8 дугаар  зүйлийн 8.2-8.6 дахь хэсэгт заасан нээлттэй мэдээллийг байршуулах, олон нийтэд ил тод мэдээлэх.

Ил тод байдлын шалгуур үзүүлэлтийн хэрэгжилтийн хувь /Хавсралт №2/

100

100

Байгууллагын эрхэм зорилго, үйл ажиллагааны стратегийн зорилт, зорилго, тэргүүлэх чиглэл болон тэдгээрийн хүрээнд авч хэрэгжүүлсэн арга хэмжээ, түүний үр дүнг мэдээллийн самбар болон байгууллагын www.sanhuuhyanalt.gs.gov.mn цахим хаягт байршуулсан. Тайлант хугацаанд 2023 оны байгууллагын гүйцэтгэлийн төлөвлөгөө, хяналт шалгалтын төлөвлөгөө, худалдан авах ажиллагааны төлөвлөгөө, стратеги төлөвлөгөөг тус тус цахим хуудсанд мэдээлсэн.

Үр дүн: Тайлант хугацаанд нийт 27 удаагийн мэдээллийг шинэчлэн байршуулсан.

100

 

Хуулийн хэрэгжилт, хувь

100

100

3.1.4

Архив, албан хэрэг хөтлөлтийн стандартыг мөрдлөг болгон хэрэгжүүлэх, албан хэрэг хөтлөлтөд уламжлалт Монгол бичиг нэвтрүүлэх ажлыг эрчимжүүлэх. Албан хаагчдыг Монгол бичгийн сургалтад хамруулах, байгууллагын албан хэргийн үйл ажиллагаанд Монгол бичгийн программ хангамжийг нэвтрүүлэх

Архив, албан хэрэг хөтлөлтийн стандарт хангалт, хувь

     100

100

Монгол бичгийн хэрэглээг нэмэгдүүлэх үүднээс байгууллагадаа 2021 оноос эхлэн “Хүмүүн бичигсонин захиалж байгаа. Байгууллагын архив, албан хэрэг хөтлөлтийг стандартын дагуу хөтлөн явуулж байна. Архив, албан хэрэг хөтлөлт хариуцсан ажилтан нь монгол бичгийн сургалтанд хамрагдан албан хэргийг монгол бичгээр хөтлөх программыг эзэмшин, албан  хэрэг хөтлөлтийг монгол бичгээр явуулахад бэлэн болсон.

Үр дүн: Нийт албан хаагчийн 50 хувь нь Монгол бичгийн бүрэн мэдлэгтэй, үлдсэн 50 хувь нь дундаас дээш мэдлэгтэй болсон.

100

Монгол бичгийн сургалтад албан хаагчдаа хамруулсан байдал, хувь

100

100

3.1.5

Төсвийн ерөнхийлөн захирагчийг өөрийн эрхэлсэн асуудлын хүрээнд бодлогын зөвлөгөө, мэдээллээр хангах

Тайлан мэдээний тоо

12

6

6

Тайлант хугацаанд сар бүр шилэн дансны хуулийн хэрэгжилтийн талаарх мэдээллийг аймгийн Засаг дарга болон аймгийн Иргэдийн төлөөлөгчдийн хурлын даргад нийт 4 удаа мэдээлсэн, хяналт шалгалтын явц болон илэрсэн зөрчил дутагдлын талаарх мэдээллийг тухай бүр төсвийн ерөнхийлөн захирагчид мэдээлсэн

Үр дүн: Сар бүр тогтмол 4 удаа албан ёсоор  мэдээллээр хангасан.

100

3.1.6

Холбогдох төрийн байгууллагуудад тайлан мэдээг хугацаанд нь гаргаж хүргүүлэх

Тайлан мэдээний тоо

55

20

20

Байгууллагын хагас бүтэн жилийн санхүүгийн тайлан болон төсвийн гүйцэтгэлийн мэдээг байгууллагын цахим хуудас болон шилэн дансны цахим хуудсанд хуулийн хугацаанд бүрэн оруулж хэвшсэн.

Санхүүгийн тайлан-1

Шилэн дансны цахим хуудсанд нийт 35 мэдээлэл.

Татварын тайлан-1

Нийгмийн даатгалын тайлан-5

Үр дүн: Нийт 42 мэдээ, мэдээллийг холбогдох байгууллагуудад цаасаар болон цахимаар мэдээлсэн.

100

Хугацаандаа илгээлтийн хувь

100

100

100

3.1.7

Цахим аймаг болох зорилтыг хэрэгжүүлэх, Төрийн байгууллагын дотоод удирдлагын ERP системийг нэвтрүүлж, хэвшүүлэх, төрийн үйл ажиллагааг албаны и-мэйл хаягаар явуулж хэвшсэн байна.

Албаны и-мэйл хаягаар үйл ажиллагаа явуулдаг албан хаагчдын тоо

 

4

7

1.Төрийн цахим мэдээллийн дотоод удирдлагын ERP системийг бүрэн нэвтрүүлж байгууллагын үйл ажиллагаандаа ашиглаж байгаа.

Үр дүн: Мэдээллийг түргэн шуурхай хүргэж байна.

2.Байгууллагын татварын тайланг илгээхдээ тоон гарын үсэг ашиглаж илгээж хэвшсэн.

3.Байгууллагын цалин хөлсийг цахим гарын үсгээр илгээж байгаа.

Цахимаар өргөдөл, гомдол, санал хүсэлт ирээгүй.Харин тайлант хугацаанд иргэнээс-1 өргөдөл ирсэн бөгөөд өргөдөл гомдлыг хуулийн дагуу буцаасан.

100

 

ERP системийн нэвтрүүлэлтийн хувь

100

100

100

 

Албан бичиг хэргийг цахимжуулалтын хувь

100

100

3.1.8

Тэрбум мод үндэсний хөтөлбөрийн хүрээнд

Бүх нийтээр мод тарих ажилд идэвхитэй оролцож албан хаагч тус бүр 10 -аас доошгүй,   байгууллага тус бүр 50-аас доошгүй мод бутыг тарьж, арчилж ургуулах, ургуулах боломжгүй тохиолдолд мод тарьж ургуулах, арчлах зардлыг хандивлах. /Ойн тухай хуулийн 31.1 дэх заалт/

Шинээр тарьсан мод

13

30

Тэрбум мод үндэсний хөдөлгөөний хүрээнд Сум дундын Ойн ангийн зурвас газарт хувиарлагдсан  талбайд  мод тарих заавар зөвлөмжийн дагуу  байгууллагын 4 албан хаагч 20 ширхэг хайлаасны суулгацыг орон нутгийн мэргэжлийн байгууллага болох Сум дундын ойн ангиас худалдан авч тарьж усаллаа.

Мөн хувиарлагдсан 2014 оны 0,04 га талбайд нөхөн тариалалт хийж нийт 25 мод тариалж 7 хоног бүрийн пүрэв гаригт арчилгаа усалгааг хийж байна.  

Одоогийн байдлаар шинээр тарьсан болон нөхөн тарьсан модны ургалтын хувь 50 хувь.

Нийт тарьсан модны ургалт амьдралтын хувь 40 хувь.

100

Нөхөн сэргээлтээр тарьсан мод

10

10

Модны ургалтын хувь

75

80

80

Талбайн хэмжээ, га

Ургалт амьдралтын хувь

80

80

3.1.9

Монгол Улсын Ерөнхийлөгчийн 1991 оны 115 дугаар зарлиг, Засгийн газрын 2017 оны 257 дугаар тогтоол, аймгийн Засаг даргын 2018 оны А/215 дугаар захирамжийг хэрэгжүүлэх хүрээнд Угийн бичиг хөтлөх анхан шатны сургалтанд албан хаагчдаа хамруулж угийн бичиг хөтлүүлсэн байна

Сургалтад хамрагдсан албан хаагчдын тоо

1

7

Тайлан хугацаанд угийн бичгийн сургалтанд 3 дугаар улиралд хамрагдахаар төлөвлөсөн. Хугацаа болоогүй.

3 албан хаагч угийн бичиг хөтөлж байна.

50

Хамрагдалтын хувь

100

Угийн бичиг хөтөлж байгаа албан хаагчдын тоо

4

3.1.10

Эрүүл мэндийн урьдчилан сэргийлэх, эрт илрүүлэг үзлэг шинжилгээнд албан хаагчдыг бүрэн хамруулах ажлыг зохион байгуулах.

Албан хаагчдын хамрагдалтын хувь

100

Тайлант оны 01 дүгээр сарын 19-нд байгууллагын бүх ажилчид урьдчилан сэргийлэх үзлэгт бүрэн хамрагдсан.

Үр дүн: Цаашид давтан үзүүлж нарийн шинжилгээ өгөх шаардлагатай 2 ажилтан давтан үзүүлж хавдрын эмгэг байхгүй болох нь тогтоогдсон.

100

3.1.11

”Эрүүл Монгол Хүн” үндэсний хөдөлгөөний хүрээнд Монголчуудын өв соёл, язгуур урлаг, өвөрмөц уламжлалыг шингээсэн бүх насныханд зориулсан үндэсний загвар “ТҮМЭН” дасгалыг хийж сурах.

Албан хаагчдын хамрагдалт, хувь

100

100

Спортын хамтлаг”-ийн ахлагч нь БТСГ-аас ТҮМЭН ДАСГАЛ хэрхэн хийх талаарх сургалтанд хамрагдаж, ажлын байранд түмэн дасгалыг өдөр бүр хийж хэвшсэн.

Үр дүн: Тогтмол сууж ажилладаг онцлогтой албан хаагчдад маш үр дүнтэй дасгал тул цаашид ч ажлын байранд хийж хэвшүүлэхээр шийдвэрлэсэн.

100

 

Хэвшүүлсэн байдал

100

100

3.1.12

Аймгийн Засаг даргын 2019 оны 08 дугаар сарын 08-ны өдрийн А/184 дугаар захирамжийн дагуу байгууллага бүр албан хаагчдын бие бялдрыг хөгжүүлэх, чийрэгжүүлэх үйл ажиллагааг зохион байгуулах

Спортын хамтлагийн төлөвлөгөөний хэрэгжилт

100

100

“Спортын хамтлаг”-ийг 2021 онд байгуулж ахлагч нь үйл ажиллагаа тогтмол явуулж, аймгийн БТСГ-т тайлагнадаг.

Аймгийн 5 дугаар сургуулийн фитнес заланд 2 албан хаагч өглөө бүр дасгал хийж, 2 албан хаагч онлайнаар иогийн сургалтанд хамрагдан хөдөлгөөний дутагдлаа арилгаж байна.

100

 

Нийтийн биеийн тамирыг дэмжих чиглэлээр зохион байгуулсан арга хэмжээний тоо

1

1

 

Албан хаагчдын оролцоо, хувь

100

100

3.1.13

Хог хаягдын менежментийг сайруулах:

1.Хог хаягдлыг ангилан ялгах хогийн сав байршуулах

2.Байгууллага дээрээ хог хаягдлыг ангилан ялгаж хэвших

3.Нийтийн цэвэрлэгээнд тогтмол оролцох

4.Хуваарилсан талбайг тогтмол цэвэрлэх

5.Байгууллагын эргэн тойрны 100м талбайн хог хаягдал, цас мөсийг цэвэрлэж, орчны тохижилтыг сайжруулах.

6.Хог хаягдлын үйлчилгээний хөлсийг бүрэн төлөх

7.Ногоон худалдан авалтыг дэмжих

8.Ангилан ялгасан хог хаягдлыг дахиварт тушааж хэвших

Ангилан ялгасан хог, хаягдлын хэмжээ, тн

гүйцэтгэл

гүйцэтгэл

Албан хаагчид ажлын байранд хогоо ангилан ялгаж, ахуйн болон албан хэрэгцээнд хэрэглэсэн дахивар хогийг дахиварт тушааж нийтдээ 0,5 тн хог хаягдал тушаасан. Манай байгууллагад хог цэвэрлэх газар хуваарилаагүй боловч өөрсдийн санаачлагаар 2022 оны 5 дугаар сарын 10, 2 дугаар сарын 17, 3 дугаар сарын 15-ны өдрүүдэд аймгийн Засаг даргын тамгын газрын арын хаалга, хашаа, хуваарьт мод тарих талбай орчмын хог хаягдлыг цэвэрлэж, зэрлэг ургамалыг цэвэрлэж, орчны тохижилт, ариун цэврийг хангаж 1 тн хог хаягдлыг цэвэрлэсэн.

Байгууллагын бичгийн хэрэгсэлд байгаль орчинд ээлтэй дахин боловсрогдох боломжтой принтерийн хор, батарейгүй маус зэрэг материалыг 194.0 мянган төгрөгөөр худалдан авч ашиглаж байна.

Мөн бичгийн цаасны хаягдлыг ангилан ялгаж дахиврын цэгт тогтмол тушааж байна. Тайлант онд эрчим хүчний хэмнэлттэй 2 компьютер, 1 принтер худалдан авч албан хэрэгцээндээ ашиглаж байна.

100

Дахиварт тушаасан хог хаягдлын хэмжээ, тн

гүйцэтгэл

гүйцэтгэл

Нийтийн цэвэрлэгээнд оролцсон байдал, тоо

Хуваарьт талбайн цэвэрлэгээ, үйлчилгээ, тоо

гүйцэтгэл

гүйцэтгэл

Цэвэрлэсэн талбайн хэмжээ, га

гүйцэтгэл

гүйцэтгэл

Цэвэрлэсэн хог хаягдлын хэмжээ, тн

гүйцэтгэл

гүйцэтгэл

Ногоон худалдан авалтын тоо / мөнгөн дүн

гүйцэтгэл

гүйцэтгэл

3.1.14

Байгууллагын ажилтнуудыг худалдан авах ажиллагааны мэргэшсэн ажилтан бэлтгэх сургалтад хамруулж А3 гэрчилгээтэй болгох

Шинээр А3 гэрчилгээ авсан албан хаагчдын тоо –

4

Хяналт шалгалтын байгууллага тул худалдан авалтын сургалтанд мэргэшүүлэх чиглэлээр хамрагдах хүсэлтээ аймгийн ОНӨГазарт илэрхийлсэн. А3 гэрчилгээ авах шаардлагагүй. Сургалтанд энэ оны 3 дугаар улиралд хамрагдана.

100

3.1.15

Авлига, ашиг сонирхлын зөрчлөөс урьдчилан сэргийлэх чиглэлээр бодитой ажил төлөвлөн хэрэгжилтийг хангаж ажиллах.

Төлөвлөгөөний хэрэгжилийн хувь

100

100

100

Бүх албан хаагчид 2022 оны ХАСХОМ-ыг тогтоосон хугацаанд бүрэн гаргуулж, баталгааны хуудас гаргаж баталгаажуулж аймгийн ЗДТГ-ын ЭБАТ-д хуулийн хугацаанд  өгсөн. Хяналт шалгалтын ажилчид хяналт, шалгалт хийх бүрдээ ашиг сонирхолын зөрчилгүй мэдүүлгээ гаргаж хэвшсэн. АТГ-с бэлтгэсэн ТВ шторк, инфографик, видео график, нийтлэл теле зохиомж, хөдөлгөөнт зураг зурагт хуудас, цахим ном, гарын авлага зэргийг байгууллагын цахим хуудас болон, нүүр номонд мэдээллийг хуваалцаж  олонд түгээж байна.

100

Авлига, ашиг сонирхлын зөрчил гараагүй байх

100

100

100

3.1.16

Шинэ сэргэлтийн бодлогын хүрээнд орон нутагт шилжин ирээгүй албан хаагчдыг шилжүүлж, бүртгэлжүүлэх

Орон нутагт бүртгэлтэй албан хаагчдын эзлэх хувь

75

100

100

Тайлант хугацаанд нийт 6 албан хаагч ажилласнаас 1 албан хаагч Улаанбаатар хотын харьяалалтай байсан ба энэ оны 04 дүгээр сард орон нутгийн харьяалалтай болсон.

100

3.1.17

Шинэ сэргэлтийн бодлогын хүрээнд олон нийтийг хамарсан нөлөөллийн  арга хэмжээг зохион байгуулахад хамтран ажиллах.

Хамтран ажилласан арга хэмжээний тоо

 

1

1

Шинэ сэргэлтийн бодлогын ХОТ ХӨДӨӨГИЙН СЭРГЭЛТ  бодлогын хүрээнд Улаанбаатар хотоос шилжин ирж байгаа иргэдийг ажлын байраар хангах зорилгоор сул орон тооны зарыг байгууллагын вэб болон фэйсбүүк  хуудсанд тус бүр 2 удаа, аймгийн ТАЗөвлөлөөр дамжуулан 2 удаа, аймгийн ХХҮГазраар дамжуулан 2 удаа сул орон тооны захиалгыг мэдээлсэн.

100

Үүрэг даалгаврын биелэлт

100

100

3.1.18

Аймгийн Засаг даргын иргэдтэй хийх уулзалтыг зохион байгуулахад хамтран ажиллах

Зохион байгуулсан уулзалтын тоо

1

1

Аймгийн Засаг даргын иргэдтэй хийх уулзалтын зарыг байгууллагын фэйс хаяг болон албан хаагчдын хувийн хаягаар тогтмол дамжуулан түгээж ажилласан.

100

3.1.19

Байгууллагын хэмжээнд зохион байгуулагдсан онцлох үйл явдлыг Говьсүмбэр энэ 7 хоног/ тоймд оруулах

 

Говьсүмбэр энэ 7 хоногт /тойм мэдээ/-д оруулсан мэдээллийн тоо

1

1

Хэвлэл мэдээллийн байгууллагатай тайлант хугацаанд хамтарч ажиллаагүй

0

3.1.20

Байгууллагын гүйцэтгэлийн үр дүнг сайжруулж, хяналт-шинжилгээ, үнэлгээний зөвлөмжийг хэрэгжүүлэх.

Байгууллагын гүйцэтгэлийн төлөвлөгөөний хэрэгжилт, хувь

94,3

2022 оны жилийн эцсийн хяналт-шинжилгээ үнэлгээгээр 3 зөвлөмж өгснийг үйл ажиллагаандаа хэрэгжүүлэн ажиллаж байна.

100

 

ХШҮ-ний зөвлөмжийн хэрэгжилт, хувь

90,7

Байгууллагын 2023 оны гүйцэтгэлийн төлөвлөгөөний

нэгдүгээр хавсралт

ТӨРИЙН АЛБАН ХААГЧИЙН СУРГАЛТ, АЖИЛЛАХ НӨХЦӨЛ, НИЙГМИЙН БАТАЛГААГ
ХАНГАХ ХӨТӨЛБӨРИЙН ТАЙЛАН (2023 оны эхний хагас жил)

2023 оны 05 дугаар сарын 15ы өдөр

 №

Үйл ажиллагаа

Шалгуур үзүүлэлт

Зорилтот

түвшин

Хүрсэн

түвшин

Тайлбар

Хүний нөөцийг хөгжүүлэх, идэвхжүүлэх

1.

Засгийн газар, төрийн

байгууллага, бусад

байгууллагаас албан

хаагчдын мэдлэг,

мэргэжлийг дээшлүүлэх

чиглэлээр зохион

байгуулсан дотоод

сургалт

1.1.

Нийт сургалт, семинар, зөвлөгөөний тоо:

6

 21

Тайлант хугацаанд нийт ажлын байран дахь сургалт-1, мэргэшүүлэх сургалт-4, цахим сургалт-7, танхим-7 нийт 21 сургалтанд 100 хувь хамрагдсан. Мөн тайлант хугацаанд 3 сумын ЗДТГ-ын ажилчдад шилэн дансны шинэчлэгдсэн сайтанд мэдээлэл оруулах талаар сургалт зохион байгуулсан. Тус сургалтанд 12 хүн хамрагдсан.

Үр дүн: Мэдлэг мэргэжил дээшилж шинэ гарсан дүрэм журмыг тухай бүр нь судалж үйл ажиллагаандаа хэрэгжүүлнэ.

Хэрэгжилт-100 хувь

 

 

Үүнээс

Ажлын байран дахь сургалт

6

 3

 

 

 

 

Мэргэшүүлэх сургалт

 2

 

 

 

 

Туршлага солилцох арга хэмжээ

 

 

 

 

 

Бусад

 16

 

 

 

1.2.

Хамрагдсан нийт албан хаагчдын тоо:

5

 4

 

 

 

Үүнээс

Эмэгтэй албан хаагч

2

 3

 

 

 

 

 Эрэгтэй албан хаагч

 

 

 

 

 

Удирдах албан тушаалтан

1

 1

 

 

 

 

 Гүйцэтгэх, туслах албан тушаалтан

 

 

 

 

1.3.

Албан хаагчдыг сургалтад хамруулсан байдал:
Нийт албан хаагчдад эзлэх хувь

90-ээс дээш

 100

 

2.

Албан хаагчдыг

хөгжүүлэх, мэргэшүүлэх

чиглэлээр байгууллагын

болон зохион байгуулагч

талын зардлаар

хамруулсан гадаад

сургалт

2.1.

Нийт гадаад сургалт, семинар, зөвлөгөөний тоо

 

 

 

 

2.2.

Хамрагдсан нийт албан хаагчдын тоо:

 

 

 

 

Үүнээс

 

Эмэгтэй албан хаагч

 

 

 

 

 

Эрэгтэй албан хаагч

 

 

 

 

 

Удирдах албан тушаалтан

 

 

 

 

 

Гүйцэтгэх, туслах албан тушаалтан

 

 

 

 

2.3.

Гадаад сургалтад хамруулсан байдал:

Нийт албан хаагчдад эзлэх хувь

 

 

3.

Албан хаагчдыг хөгжүүлэх, мэргэшүүлэх чиглэлээр зарцуулсан зардал, албан хаагчдын шилжилт хөдөлгөөн

3.1.

Албан хаагчдын сургалт, хөгжлийн үйл ажиллагаанд зарцуулсан зардлын хэмжээ (сая.төг)

гүйцэтгэл

 

1,5

Албаны дарга Н.Алтанцэцэг, санхүүгийн хяналт шалгалтын улсын ахлах байцаагч , дотоод аудитор Л.Одонтуяа, санхүүгийн хяналт шалгалтын улсын байцаагч, дотоод аудитор Э.Цэлмэгбаяр, дотоод аудитор Г.Насанжаргал нарыг ММДАИнститутээс зохион байгуулж буй “Мэргэшсэн дотоод аудитор”-ын эрх олгох сургалтанд хамруулж, сургалтын төлбөрт 1,5 сая төгрөгийг байгууллагын төсвөөс зарцуулсан. Дээрх ажилчид нь сургалтандаа идэвхитэй хамрагдан, шалгалтаа амжилттай өгч “Мэргэшсэн дотоод аудитор” эрхтэй болсон.

Үр дүн: Ажилчдын мэдлэг ур чадвар сайжирч байна.

Хэрэгжилт-100 хувь

 

 

3.2.

Албан хаагчдын шилжилт хөдөлгөөний хувь

         –

 

 Байхгүй

Албан хаагчдын нийгмийн баталгааг хангах

4.

Цалин хөлс, шагнал, урамшууллын тогтолцоог хэрэгжүүлэх

4.1.

Цалин, шагнал, урамшуулалд зарцуулсан зардлын байгууллагын нийт төсөвт эзлэх хувь

гүйцэтгэл

 56,3хувь

Тайлант хугацаанд нийт 121,8 сая төгрөгийн төсөв батлагдсанаас 92,7 сая төгрөгийг цалин хөлс, шагнал, урамшуулалд зарцуулахаар төсөвлөгдсөн бөгөөд гүйцэтгэлээр 56,3 хувийг нь зарцуулаад байна.

Үр дүн: Ажилчдад олговол зохих цалин хөлс, шагнал урамшууллыг цаг тухай бүр нь олгож хэвшсэн.

Хэрэгжилт-100 хувь

 

 

4.2.

Нэгж албан хаагчид олгох хоол, унааны нэмэгдэл (мян.төг)

6,0

9,0

Байгууллагын хурлаар хэлэлцэн тайлант онд ажлын нэг өдөр 9,0 мянган төгрөгийн хоолны мөнгө олгохоор шийдвэрлэсэн.

Үр дүн: Ажилчдын нийгмийн баталгаа сайжирч байна.

Хэрэгжилт-100 хувь

5.

Албан хаагчдын ажлын байрны хэвийн нөхцөлийг бүрдүүлэх

5.1.

Ажлын байрны таатай орчны сэтгэл ханамжийн санал асуулгын дүн (Албан хаагчдын сэтгэл ханамж)

80 хувь

 

Ажилчдаас ажлын байрны таатай орчин сэтгэл ханамжийн санал асуулга авсан бөгөөд санал асуулгаар байгууллагын тоног төхөөрөмжийн асуудал хангалттай сайн боловч ажиллах нөхцөл өрөө тасалгааны хүртээмжийн асуудал хангалтгүй, ажиллах нөхцөл муу гэсэн дүгнэлт өгсөн.

Хэрэгжилт-80 хувь

6.

Албан хаагчдын эрүүл мэндийг хамгаалах, урьдчилан сэргийлэх

6.1.

Эрүүл мэндийн урьдчилан сэргийлэх үзлэг (Жилд)

1

 

Эрүүл мэндийн урьдчилан сэргийлэх үзлэгт тайлант оны 1 дүгээр сарын 19-нд бүх ажилчид хамрагдсан

Хэрэгжилт-100 хувь

 

 

6.2.

Албан хаагчдын хамрагдалт

100 хувь

 100 хувь

100 хувь хамрагдсан.

7.

Албан хаагчдыг нийгмийн баталгааг хангах чиглэлээр зарцуулсан зардал

7.1.

Албан хаагчдын нийгмийн асуудалд зарцуулсан зардлын хэмжээ (сая.төг

гүйцэтгэл

7,6

Ажилчдын ажиллах нөхцөл, нийгмийн баталгааг хангах үүднээс 7,6 сая төгрөгийн тоног төхөөрөмж, эд хогшил худалдан авсан.

Үр дүн: байгууллагын тоног төхөөрөмж, эд хогшлын чанар сайжирсан.

Хэрэгжилт-100 хувь

     Байгууллагын 2023 оны гүйцэтгэлийн төлөвлөгөөний

хоёрдугаар хавсралт

ИЛ ТОД БАЙДЛЫН ШАЛГУУР ҮЗҮҮЛЭЛТИЙН
ХЭРЭГЖИЛТИЙГ ТАЙЛАГНАХ ХҮСНЭГТ (2023 оны эхний хагас жил)

2023 оны 05 дугаар сарын 15ы өдөр.

Шалгуур үзүүлэлт

Хэрэгжилт

Хувь

Нэг. Чиг үүрэг, үйл ажиллагааны стратеги, зохион байгуулалтын талаарх мэдээллийн ил тод, нээлттэй байдал

1.1.  

Эрхэм зорилго, үйл ажиллагааны стратегийн зорилт, зорилго, тэргүүлэх чиглэл, тэдгээрийн хүрээнд авч хэрэгжүүлсэн арга хэмжээ, түүний үр дүн;

 Байгууллагын эрхэм зорилго, үйл ажиллагааны стратегийн зорилт, зорилго, тэргүүлэх чиглэл болон тэдгээрийн хүрээнд авч хэрэгжүүлсэн арга хэмжээ, түүний үр дүнг мэдээллийн самбар болон байгууллагын www.sanhuuhyanalt.gs.gov.mn цахим хаягт байршуулсан. Тайлант хугацаанд 2023 оны байгууллагын гүйцэтгэлийн төлөвлөгөө, хяналт шалгалтын төлөвлөгөө, худалдан авах ажиллагааны төлөвлөгөө, стратеги төлөвлөгөөг тус тус цахим хуудсанд мэдээлсэн.

Үр дүн: Тайлант хугацаанд нийт 27 удаагийн мэдээллийг шинэчлэн байршуулсан.

 100

1.2.  

Чиг үүрэг, бүтэц, зохион байгуулалт, хаяг, байршил, харилцах утасны дугаар, шуудангийн хаяг, олон нийттэй харилцах, мэдээлэл хүргэх нийгмийн сүлжээний хаяг;

Байгууллагын чиг үүрэг, бүтэц, зохион байгуулалт, хаяг, байршил, харилцах утасны дугаар, шуудангийн хаяг, олон нийттэй харилцах, мэдээллийн талаар мэдээллийн самбар болон байгууллагын www.sanhuuhyanalt.gs.gov.mn цахим хаягт байршуулсан.

Үр дүн: 2023 онд шинээр орон тоо нэмэгдсэнтэй холбоотойгоор мэдээллийг 1 удаа шинэчлэн сольсон.

 70

1.3. 

Эдийн засаг, нийгмийн хөгжлийн үзүүлэлт, үйл ажиллагааны тайлан, мэдээлэл хариуцагчийн үйл ажиллагаанд хийсэн хяналт-шинжилгээ, үнэлгээ, дотоод аудит, санхүүгийн хяналт, шалгалтын тайлан, акт, дүгнэлт, албан шаардлага, зөвлөмж;

 Байгууллагын үйл ажиллагаанд мөрдөж байгаа хууль дүрэм, журам болон байгууллагын хийж буй санхүүгийн болон дотоод аудитын хяналт шалгалтын талаарх мэдээллийг цаг тухай бүр нь www.sanhuuhyanalt.gs.gov.mn цахим хаягт байршуулсан.

Үр дүн:

Санхүүгийн хяналт шалгалт-3

Дотоод аудит-1 мэдээлэл оруулсан.

 70

1.4.  

Хуулийн хэрэгжилтийн үр дагаврын үнэлгээний тайлан;

 

 

1.5.  

Хөгжлийн бодлого, төлөвлөлтийн баримт бичгийн хэрэгжилтийн тайлан;

Байгууллагын стартеги төлөвлөгөө болон түүний хэрэгжилтийн тайланг гаргаж байгууллагын www.sanhuuhyanalt.gs.gov.mn цахим хуудсанд байршуулсан.

Үр дүн: стратеги төлөвлөгөөний 2 жилийн хэрэгжилтийн тайланг гаргаж байршуулсан.

 70

1.6.  

Үйл ажиллагаандаа мөрдөж байгаа хууль тогтоомж, Засгийн газрын шийдвэр, бусад эрх зүйн акт;

 Байгууллагын үйл ажиллагаанд мөрдөгдөж байгаа болон шинээр гарсан  хууль, дүрэм, Засгийн газрын тогтоолыг тухай бүр нь байгууллагын www.sanhuuhyanalt.gs.gov.mn цахим хуудсанд шинэчилж байршуулсан.

Үр дүн:

Хууль-1

ЗГ-ын тогтоол-2

Дүрэм-1-ийг тус тус байршуулсан

 100

1.7.  

Албан тушаалын тодорхойлолт, албан тушаалтны эцэг /эх/-ийн нэр, өөрийн нэр, албаны харилцах утасны дугаар, албаны цахим шуудангийн хаяг;

 Албан хаагчдын албан тушаалын тодорхойлолт, албан тушаалтны эцэг /эх/-ийн нэр, өөрийн нэр, албаны харилцах утасны дугаар, албаны цахим шуудангийн хаягийг байгууллагын www.sanhuuhyanalt.gs.gov.mn  цахим хаягийн холбоо барих цэс болон ил тодын цэсэд тус тус байршуулсан.

Үр дүн:

Байгууллагын 7 ажилтны мэдээллийг тус тус шинэчлэн байршуулсан.

 100

1.8.  

Өргөдөл, гомдлын шийдвэрлэлтийн тайлан, мэдээ;

 Тайлант хугацаанд ирсэн 1 иргэний өргөдөл гомдлын талаарх хийгдсэн хяналт шалгалт болон шийдвэрлэлтийн талаарх мэдээллийг байгууллагын www.sanhuuhyanalt.gs.gov.mn цахим хаягт байршуулсан.

Үр дүн: Тайлант хугацаанд өргөдөл гомдлын 1 дүгээр улирлын тайланг оруулсан.

 100

1.9.

Хуульд өөрөөр заагаагүй бол хариуцсан салбарын үйл ажиллагааны статистик мэдээлэл;

 

 

1.10.

Мэдээлэл хариуцагчаас зохион байгуулах олон нийтийн арга хэмжээний хөтөлбөр.

 

 

Хэсгийн дундаж хувь:

 87.1

Хоёр.Хүний нөөцийн мэдээллийн ил тод, нээлттэй байдал

2.1.  

Ажлын байрны сул орон тооны талаарх мэдээлэл;

 Тайлант хугацаанд сул орон тооны зарыг байгууллагын www.sanhuuhyanalt.gs.gov.mn цахим хуудсаар 2 удаа мэдээллэсэн. Мөн сул орон тооны захиалгыг аймгийн Төрийн албаны салбар зөвлөлд 2 удаа хүргүүлсэн ба байгууллагын ажилчдын Facebook хаягаар тус тус мэдээллийг хүргэсэн.

Үр дүн: 3 сул орон тоогоо нөхсөн.

 70

2.2. 

Албан хаагч, ажилтныг сонгон шалгаруулах журам;

 

 

2.3.  

Албан хаагч, ажилтны ёс зүйн дүрэм;

 Төрийн албан хаагчийн ёс зүйн дүрмийг байгууллагын мэдээллийн самбар болон байгууллагын www.sanhuuhyanalt.gs.gov.mn цахим хаягт байршуулсан.

Үр дүн: Төрийн албан хаагчийн ёс зүйн дүрмийг бүрэн байршуулсан.

 100

2.4. 

Хүний нөөцийн стратеги, түүний хэрэгжилтийг хянаж үнэлэх журам;

Байгууллагын 2021-2024 оны стратегийн төлөвлөгөөг байгууллагын www.sanhuuhyanalt.gs.gov.mn цахим хаягт байршуулсан. Мөн байгууллагын сургалтын хөтөлбөрийг батлуулж тайлан мэдээг хуулийн хугацаанд нь гаргаж хэвшсэн.

Үр дүн:Байгууллагын стратеги төлөвлөгөө болон сургалтын төлөвлөгөг цахим хуудсанд байршуулсан.

 100

2.5. 

Хүний нөөцийн удирдлагын ил тод байдлыг хангах чиглэлээр авч хэрэгжүүлж байгаа арга хэмжээ;

Тайлант хугацаанд байгууллагын хүний нөөцийн ил тод байдлын мэдээллийг шинэ орон тоо нэмэгдсэнтэй холбоотой  байгууллагын цахим хуудсыг 2 удаа шинэчилсэн.

Үр дүн: Шинэ ажилтны мэдээллийг томилогдсон даруй шинэчилсэн.

 100

2.6.

Албан хаагчийн ажлын гүйцэтгэлийг үнэлэх журам.

Төрийн албан хаагчийн ажлын гүйцэтгэлийг үнэлэх журмыг байгууллагын цахим хуудсанд бүрэн байршуулсан.

Үр дүн: Ажилчид шаардлагатай дүрэм журмыг цаг алдалгүй цахим хуудсаас үзэх болмжтой болсон.

 100

Хэсгийн дундаж хувь:

 94

Гурав. Төсөв, санхүү, худалдан авах ажиллагааны талаарх

мэдээллийн ил тод, нээлттэй байдал

3.1.

Өмнөх оны төсвийн гүйцэтгэл, тухайн жилийн төсөв, дараа оны төсвийн төсөл;

Өмнөх оны төсвийн гүйцэтгэл, тухайн жилийн төсөв, дараа оны төсвийн төслийг байгууллагын шилэн дансны цахим хуудсанд хуулийн хугацаанд нь бүрэн оруулж хэвшсэн.

Үр дүн: Иргэд олон нийтэд мэдээллийн ил тод байдлыг бүрэн хүргэж хэвшсэн.

 100

3.2.

Төсвийн гүйцэтгэлийн биелэлт болон хагас, бүтэн жилийн санхүүгийн тайлан;

Байгууллагын хагас бүтэн жилийн санхүүгийн тайлан болон төсвийн гүйцэтгэлийн мэдээг байгууллагын цахим хуудса болон шилэн дансны цахим хуудсанд хуулийн хугацаанд бүрэн оруулж хэвшсэн.

Үр дүн: Санхүүгийн тайлан-1

Төсвийн гүйцэтгэлийн сарын мэдээ-5 тус тус оруулсан.

 100

3.3.  

Санхүүгийн тайланд хийсэн аудитын дүгнэлт;

Тайлант хугацаанд санхүүгийн тайланд хийсэн аудитын дүгнэлтийг хуулийн хугацаанд нь байгууллагын цахим хуудас болон шилэн дансны цахим хуудсанд оруулсан.

Үр дүн: иргэд олон нийт мэдээллийн ил тод байдлаар бүрэн хангагдаж байна. Тайлант хугацаанд нийт 10 мэдээллийг хуулийн хугацаанд нь бүрэн оруулсан.

 100

3.4.  

Хууль тогтоомжийн дагуу төвлөрүүлэх төлбөр, хураамж, зохицуулалтын үйлчилгээний хөлсний хэмжээ;

Тайлант хугацаанд хууль тогтоомжийн дагуу төвлөрүүлэх төлбөр, хураамж, зохицуулалтын үйлчилгээний хөлсний хэмжээ талаарх мэдээллийг шилэн дансны цахим хуудсанд хуулийн хугацаанд нь бүрэн мэдээллэсэн.

Үр дүн: иргэд олон нийт мэдээллийн ил тод байдлаар бүрэн хангагдаж байна. Тайлант хугацаанд мэдээллэвэл зохих 1 мэдээллийг хуулийн хугацаанд нь бүрэн оруулсан.

 100

3.5.

Төсвийн хэмнэлт, хэтрэлт, түүний шалтгааны тайлбар;

Байгууллагын шилэн дансны цахим хуудсанд төсвийн хэмнэлт, хэтрэлт, түүний шалтгаан тайлбарын хамт мэдээллийг сар бүр оруулж хэвшсэн.

Үр дүн: мэдээллийн ил тод байдал бүрэн хангагдаж байна. Тайлант хугацаанд нийт 5 мэдээллийг хуулийн хугацаанд нь бүрэн оруулсан.

 100

3.6.

Таван сая, түүнээс дээш төгрөгийн үнийн дүн бүхий худалдан авсан бараа, ажил, үйлчилгээний нэр, санхүүжилтийн хэмжээ, нийлүүлэгчийн нэр, хаяг;

Байгууллагын шилэн дансны цахим хуудсанд таван сая, түүнээс дээш төгрөгийн үнийн дүн бүхий худалдан авсан бараа, ажил, үйлчилгээний нэр, санхүүжилтийн хэмжээ, нийлүүлэгчийн нэр, хаягийг шилэн дансанд сар бүр мэдээллэсэн.

Үр дүн: мэдээллийн ил тод байдал бүрэн хангагдаж байна. Тайлант хугацаанд нийт 5 мэдээллийг хуулийн хугацаанд нь бүрэн оруулсан.

 100

3.7.

Цалингийн зардлаас бусад таван сая, түүнээс дээш төгрөгийн үнийн дүн бүхий орлого, зарлагын мөнгөн гүйлгээг гүйлгээ тус бүрээр, гүйлгээний агуулга, хүлээн авагчийн нэрийн хамт;

Байгууллагын шилэн дансны цахим хуудсанд цалингийн зардлаас бусад таван сая, түүнээс дээш төгрөгийн үнийн дүн бүхий орлого, зарлагын мөнгөн гүйлгээг гүйлгээ тус бүрээр, гүйлгээний агуулга, хүлээн авагчийн нэрийн хамтаар сар бүр хуулийн хугацаанд нь мэдээллэсэн.

Үр дүн: мэдээллийн ил тод байдал бүрэн хангагдаж байна. Тайлант хугацаанд нийт 5 мэдээллийг хуулийн хугацаанд нь бүрэн оруулсан.

 100

3.8.

Бонд, зээл, өрийн бичиг, баталгаа, түүнтэй адилтгах санхүүгийн бусад хэрэгсэл, төр, хувийн хэвшлийн түншлэлийн гэрээ, концесс, төсөв, өмч, хөрөнгө, мөнгө зарцуулах, өр, авлага үүсгэсэн аливаа шийдвэр;

Байгууллагын шилэн дансны цахим хуудсанд бонд, зээл, өрийн бичиг, баталгаа, түүнтэй адилтгах санхүүгийн бусад хэрэгсэл, төр, хувийн хэвшлийн түншлэлийн гэрээ, концесс, төсөв, өмч, хөрөнгө, мөнгө зарцуулах, өр, авлага үүсгэсэн аливаа шийдвэрийн хамтаар хуулийн хугацаанд нь бүрэн мэдээллэсэн.

Үр дүн: мэдээллийн ил тод байдал бүрэн хангагдаж байна. Тайлант хугацаанд нийт 5 мэдээллийг хуулийн хугацаанд нь бүрэн оруулсан.

 100

3.9.

Шилэн дансны хөтлөлт, хэрэгжилт, аудитын тайлан, зөвлөмжийн дагуу авч хэрэгжүүлсэн арга хэмжээний мэдээлэл;

Байгууллагын шилэн дансны цахим хуудсанд аудитын тайлан, зөвлөмжийн дагуу авч хэрэгжүүлсэн арга хэмжээний мэдээллийг хуулийн хугацаанд нь бүрэн мэдээллэсэн.

Үр дүн: мэдээллийн ил тод байдал бүрэн хангагдаж байна. Тайлант хугацаанд 1 мэдээллийг хуулийн хугацаанд нь бүрэн оруулсан.

 100

3.10.

Төрийн болон орон нутгийн өмчийн хөрөнгөөр бараа, ажил, үйлчилгээ худалдан авах ажиллагааны төлөвлөгөө, тайлан, тендерийн баримт бичиг, тендер шалгаруулалтыг явуулах журам, тендерийн урилга, тендерт оролцохыг сонирхогчид тавих шалгуур үзүүлэлт, тендерт шалгарсан болон шалгараагүй оролцогчийн талаарх товч мэдээлэл, шалгарсан болон шалгараагүй хуулийн үндэслэл, шалтгаан

 

 

3.11.

Худалдан авах ажиллагаанд хийсэн үнэлгээ болон аудит, бусад хяналт, шалгалтын тайлан, дүгнэлт;

Тайлант хугацаанд санхүүгийн тайланд хийсэн аудитын дүгнэлтийг байгууллагын цахим хуудас болон шилэн дансны цахим хуудсанд байршуулсан.

Үр дүн: мэдээллийн ил тод байдал бүрэн хангагдаж байна.

 100

3.12.

Мэдээлэл хариуцагч болон захиалагч байгууллагын хүсэлтээр холбогдох этгээдийг худалдан авах ажиллагааны мэргэжил, арга зүйн зөвлөгөө, зааварчилгаагаар хангасан тухай мэдээлэл;

 

 

3.13.

Төсвийн хөрөнгөөр болон гадаадын зээл, тусламжаар хэрэгжүүлж байгаа төсөл, хөтөлбөрийн санхүүжилт, хэрэгжилт, явц, үр дүн;

 

 

3.14.

Мэдээлэл хариуцагчийн захиалгаар хийгдсэн судалгаа, шинжилгээний ажил, түүний тайлан;

 

 

3.15.

Хууль тогтоомжид заасан бусад.

Тайлант хугацаанд байгууллагын төсөв санхүү, худалдан авах ажиллагааны талаарх мэдээллийг цахим хуудас болон шилэн дансны цахим хуудас, мэдээллийн самбарт байршуулсан.

Үр дүн: мэдээллийн ил тод байдал бүрэн хангагдсан.

 100

Хэсгийн дундаж хувь:

 100

Дөрөв.Үзүүлж байгаа үйлчилгээний талаарх мэдээллийн

ил тод, нээлттэй байдал

4.1.

Үйлчилгээний төрөл, шийдвэрлэх журам, хугацаа, бүрдүүлэх баримт бичиг, түүний загвар, төлбөр, хураамж, зохицуулалтын үйлчилгээний хөлсний хэмжээ, төлбөр төлөх дансны мэдээлэл;

Манай байгууллага нь санхүүгийн хяналт шалгалт, дотоод аудит, зөвлөн туслах үйлчилгээний чиглэлээр үйл ажиллагаа явуулдаг. Манай байгууллага нь төлбөртэй үйлчилгээ явуулдаггүй.

 100

4.2.

Тусгай зөвшөөрөл, зөвшөөрөл олгох, сунгах, түдгэлзүүлэх, сэргээх, хүчингүй болгох үндэслэл, журам, олгосон, сунгасан, түдгэлзүүлсэн, сэргээсэн, хүчингүй болгосон тусгай зөвшөөрлийн талаарх мэдээлэл, тусгай зөвшөөрөл эзэмшигчийн нэр, хаяг, салбар, төлөөлөгчийн газар, зөвшөөрөл олгосон болон зөвшөөрлийн хүчинтэй хугацаа.

 Байхгүй

 

Хэсгийн дундаж хувь:

 100

Тав.Бусад мэдээллийн ил тод, нээлттэй байдал

5.1.

Олон нийтээр хэлэлцүүлж, санал авч байгаа хууль тогтоомж болон захиргааны хэм хэмжээний актын төсөл, тэдгээрийн танилцуулга, холбогдох судалгаа, бусад байгууллага, иргэнээс өгсөн санал;

 Байхгүй

 

5.2.

Эзэмшиж байгаа оюуны өмчийн эрхийн жагсаалт;

 Байхгүй

 

5.3.

Хот болон газар зохион байгуулалтын төлөвлөлт, түүнд нэмэлт, өөрчлөлт оруулах шийдвэрийн явцын талаарх мэдээлэл;

 Байхгүй

 

5.4.

Мэдээлэл хариуцагчийн эзэмшиж байгаа газрын мэдээлэл;

 Байхгүй

 

5.5.

Төрийн болон орон нутгийн өмчит, төрийн болон орон нутгийн өмчийн оролцоотой хувийн эрх зүйн хуулийн этгээдийн нэр, хаяг, дүрэм, үйл ажиллагааны чиглэл, эрх бүхий этгээдийн оруулсан хөрөнгийн хувь хэмжээ, ашиг, алдагдлын тайлан, нэгдсэн төсөвт төлсөн татварын хэмжээ, ногдол ашиг;

 Байхгүй

 

5.6.

Төрийн болон орон нутгийн өмчит, төрийн болон орон нутгийн өмчийн оролцоотой хувийн эрх зүйн хуулийн этгээдийн удирдах зөвлөл, хяналтын зөвлөлийн бүтэц, бүрэлдэхүүн, тэдгээрийн гишүүн болон гүйцэтгэх удирдлагын эцэг /эх/-ийн нэр, өөрийн нэр, авч байгаа цалин хөлс, урамшууллын дүн, албаны цахим шуудангийн хаяг, тухайн хуулийн этгээдийн удирдлагад тавигдах шаардлага, удирдлагыг сонгон шалгаруулах журам, сонгон шалгаруулах ажиллагааны тов, сонгон шалгаруулалтад оролцогчдын талаарх мэдээлэл;

 Байхгүй

 

5.7.

Төрийн болон орон нутгийн өмчийн хөрөнгийг хүн, хуулийн этгээдэд ашиглуулах, шилжүүлэх, хувьчлах, төсвийн хөрөнгийн ашиглалт болон түүнийг ашиглалтаас гаргах, ашиглалтаас гаргаснаас орсон орлогын талаарх мэдээлэл;

 Байхгүй

 

5.8.

Мэдээлэл хариуцагчийн явуулж байгаа үйл ажиллагаа, үйлдвэрлэл, үйлчилгээ, ашиглаж байгаа техник, технологийн хүн, мал, амьтны эрүүл мэнд, байгаль орчинд үзүүлэх буюу үзүүлж байгаа нөлөөллийн талаарх мэдээлэл;

 Байхгүй

 

5.9.

Барилга байгууламжийг ашиглалтад оруулахыг зөвшөөрсөн улсын комиссын дүгнэлт;

 Байхгүй

 

5.10.

Ашигт малтмалын тухай хуулийн 42 дугаар зүйлд заасны дагуу байгаль орчныг хамгаалах, уурхай ашиглах, үйлдвэр байгуулахтай холбогдсон дэд бүтцийг хөгжүүлэх, ажлын байр нэмэгдүүлэх асуудлаар нутгийн захиргааны байгууллагаас тусгай зөвшөөрөл эзэмшигчтэй байгуулсан гэрээ;

 Байхгүй

 

5.11.

Нэвтрэх, ашиглахад хязгаарлалт тогтоогоогүй мэдээллийн сан дахь нээлттэй өгөгдөл;

 Байхгүй

 

5.12.

Мэдээлэл хариуцагчийн зардлаар суралцагчийн эцэг /эх/-ийн нэр, өөрийн нэр, суралцаж байгаа улс, сургуулийн нэр, мэргэжил, суралцах хугацаа, мэдээлэл хариуцагчаас санхүүжүүлсэн сургалтын зардлын дүн, гэрээний хэрэгжилт;

 Байхгүй

 

5.13.

Хууль болон олон улсын гэрээгээр нээлттэй байхаар заасан бусад мэдээлэл.

 Байхгүй

 

Хэсгийн дундаж хувь:

 

Хэрэгжилтийн дундаж хувь:

95,3

Төлөвлөгөөг хянасан: ​ ​Төсвийн Ерөнхийлөн захирагч

               Аймгийн Засаг дарга                          …………………….​​/Г.Батсуурь/

(албан тушаал) ​​     (гарын үсэг)

(огноо)

Тэмдэг​​​​​​​   ………………………….

Төлөвлөгөө тайлагнасан: ​​Төсвийн Шууд захирагч

               Санхүүгийн хяналт, дотоод аудитын албаны даргын үүргийг түр

орлон гүйцэтгэгч ……………………/Л.Одонтуяа/

(албан тушаал) ​​     (гарын үсэг)

(огноо)

Тэмдэг​​​                                  2023.06.13